niedziela, 3 stycznia 2016

Goodbye 2015.Hello 2016 r.

Trzy dni temu zakończyliśmy 2015 rok a powitaliśmy 2016,tamten rok minął mi bardzo szybko choć nie był on taki jak sobie wymarzyłam,zmarnowałam dużo czasu na głupoty,miałam takie dni,kiedy zbędnie użalałam się nad sobą,siedziałam tylko przed komputerem albo leżałam po pół dnia w weekedny w łóżku.Więc dziś mam dla Was takie podsumowanie,cofnięcie się do starego roku i postanowienia noworoczne.Chciałabym Wam jeszcze życzyć na ten nowy rok abyście nie tracili wiary w siebie,aby był ten rok był lepszy od tamtego,również nie marnujcie tych dni ani czasu,wykorzystujcie każdą chwilę i spełniajcie swoje marzenia. :)

             

Zaczynając od początku jak już na wstępie pisałam to tamten rok troszkę zmarnowałam,lecz nie cały,były  gorsze dni jak i również te najlepsze w których byłam w pełni uśmiechnięta i mega szczęśliwa.

Przez tamten rok wydaje mi się,że wydoroślałam,stałam się bardziej odpowiedzialna,zrozumiałam,że naprawdę nie warto przejmować się opinią innych,w sumie zlewałam to co sobie ludzie mówili na mój temat choć miałam czasem takie chwile kiedy dotknęły mnie słowa innych,lecz potem doszłam do wniosku,że po co sobie tym zawracać głowę jak to nie moja sprawa i nie mój problem.

Nauczyłam się rozwiązywać samemu problemy poprzez uniknięcie ich i wyjaśnienie sobie wszystkiego szczerą rozmową.Bardzo cenie takie zachowanie w ludziach.Zrozumiałam,że wszystko da się zrobić,wystarczy tylko chcieć i się troszkę o to postarać.

Przywiązałam się bardzo do ludzi,polubiłam poznawać nowe osoby,rozśmieszać je do łez i cieszyć się ich szczęściem.Nie wstydzę się już pierwsza zagadać,napisać do kogoś.Zrozumiałam też,że nie wszystkich można nazwać swoim przyjacielem,poznałam drugie oblicze "zaufanych osób" i stwierdziłam,że zaufanie jest bardzo ważne,szybko go się traci,przynajmniej ja nie zaufam już w 100% osobom które sprawiły mi przykrość i wyrządziły krzywdę.

Poświęciłam się swoim pasją,zaczęłam realizować swoje marzenia,przynajmniej dążyć do celu,przyspieszać rezultaty.Chodzi mi tu głównie o podróżowanie,zwiedziłam w tamtym roku naprawdę dużo państw w tym ponownie ukochaną Anglię.Miałam okazję być i zobaczyć Niemcy,Austrię,Francję,Belgię,zwiedziłam też Słowację i przepiękne Węgry :)

Również miałam dużo czasu który spędzałam z rodziną w wspaniałych miejscach,z przyjaciółmi i znajomymi mam bardzo dużo wspomnień z poprzedniego roku.

Zaczęłam się starać i lepiej uczyć w szkole,dostawałam lepsze oceny,nie sprawiałam żadnych problemów rodzicom choć czasem już nie mogli mnie słuchać.

Założyłam sobie kalendarz,dzienniczek w którym zapisywałam moje plany na dany dzień,zapowiedziane kartkówki,sprawdziany.Bardzo mi to pomogło,i w nowym roku również mam zamiar go prowadzić.


  W tym roku chciałabym właśnie bardziej cieszyć się życiem,nie zamulać aż tak bardzo,chciałabym pokonać lenistwo i nawet kiedy mogę sobie poleniuchować to moim postanowieniem jest wyjść chociaż na świeże powietrze,na spacer,trochę poćwiczyć lub spędzić czas z bliskimi.
Również moim celem jest osiągnąć sukces w blogosferze,bardziej się przyłożyć do tego,dodawać więcej zdjęć i outfitów. 
Ważne jest dla mnie abym się lepiej uczyła,nie odkładała rzeczy i spraw na później bo to jest najgorsze co robiłam w tamtym roku.Chciałabym dalej zacząć prowadzić kalendarzyk organizacyjny który pomógł mi bardzo w 2015r. 
No i co najważniejsze,mam bardzo dużo motywacji na ten rok choć boję się trochę jak on przeminie,na pewno będę starała się dążyć i osiągać sukcesy :)

A Wam jak minął poprzedni rok? Jakie macie plany na ten ? ♥




52 komentarze:

  1. Widzę ,że faktycznie 2015 był dla Ciebie świetnym rokiem, trzymam kciuki ,żeby 2016 też takim był! Wszystkiego co najlepsze Ci życzę! Dąż do swych celów! :)

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponowałaś wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba być myśli, że następny rok będzie jeszcze lepszy :)


    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Życzę ci aby 2016 był jeszcze lepszy!
    Pytałaś o wspólną obserwacje. Ja już obserwuję :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją także są podróże i dlatego doskonale Cię rozumiem! Cieszę się, że odwiedziłaś tyle wspaniałych miejsc ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też zmarnowałam wiele dni, dlatego w tym roku nie popełnię tego błędu!
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki! też uwielbiam podróżować, fajnie, że udało Ci się zobaczyć tyle pięknych miejsc <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W Austri byłam, Wiedeń prześliczne miasto. Londyn jest na mojej liście, a w Węgrzech byłam przejazdem na obrzeżach Budapesztu. Ciekawe jak wygląda centrum, bo będąc na bocznych ulicach bardzo spodobało mi się to miasto. Kawę w Starbucksie bardzo lubię, a w szczególności kubki, które po niej zostają. Świetnie wyglądają w pokoju postawione na stoliku.
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Widac ze 2015 byl dla niecie udanym rokiem! Zycze ci jeszcze lepszego roku w 2016! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post ♥
    Mam nadzieję, że postanowienia się spełnią :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oby ten byl super:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez chce ograniczyć leniuchowanie w tym roku ! Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń w nowym roku! :*

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tak wielu zwiedzonych miejsc, podróże to coś wspaniałego! Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku:) Zostawiam także obserwację.
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też niestety zmarnowałam dużo czasu :(

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia! szczesliwego nowego roku :)
    obserwuję i liczę na to samo u mnie :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że to był pozytywny rok :)

    My juz cie obserwujemy :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne podsumowanie! :) Szczęśliwego 2016 <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie... bo z życia trzeba korzystać pelnymi garściami, wyciskać je jak cytrynę- bo być w pelni zadowolonym z każdego dnia - więc i Tobie i sobie to życzę, bo też zmarnowalam trochę czasu na glupoty i teraz tego żałuję, ale cóż... czasu nie cofniemy, a jedynie mozemy to nadrobić :)

    A ludzmi nie warto się przejmować- bo jak będą chcieli gadać, to i tak będą to robić, więc trzeba wlasnie to zlać - szkoda zycia na zastanawianie się co inni powiedzą....

    Życze Ci kochana w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze !

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podsumowanie - REWELACJA!
    Zapraszam Cię na mojego bloga <3 Mam nadzieję, że ci się spodoba i pomożesz mi dobić do 500 obserwatorów - mojego tegorocznego celu. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko <3
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam oglądać takie "mixy" zdjęć :) ! Też chciałabym pokonać trochę lenistwo..
    Powodzenia, obserwuję i pozdrawiam z bloga : foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że nie tylko ja staram się zacząć bardziej cieszyć życiem. Powodzenia w dążeniu do celów :)
    Obserwuję :D
    https://asieekknuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam żadnych postanowień na ten rok, ale tobie życzę spełnienia tych wszystkich celów, które sobie postawiłaś ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia w postanowieniach! ja raczej ich nie mam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w realizacji postanowień.
    A teraz zapraszam na post właśnie jak je spełnić: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! Mam nadzieje, że uda ci się zrealizować wszystkie postanowienia :)

    Zapraszam do mnie :)
    Jest to opowiadanie łączące dwa seriale Pretty Little Liars i Charmed.
    Ale nie jest tylko na podstawie seriali więc każdy się połapie, nawet jeśli ktoś nie ogląda ;)
    http://her-destinyy.blogspot.com

    Oraz na inne moje blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia cudne! Fajnie, ze tyle udało Ci się zwiedzić. Życzę Ci, by rok 2016 był jeszcze lepszy od tego! :)

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w postanowieniach! Ja również mam swoje życzę Ci aby ten 2016 był naj najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia! Super że udało ci tyle się zwiedzic! Zazdroszczę

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w realizacji postanowień :). Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ma kilka już planów na 2016 rok i mam nadzieje że je zrealizuje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nie mam żadnych planów na ten rok :) obserwuję
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne podsumowanie! 2016 będzie na pewno świetny!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w realizacji noworocznych postanowień, świetne podsumowanie 2015.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne zdjęcia :) udanego i szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pewnie każdy ma jakieś plany, a także postanowienia.
    Ja nie mogę doczekać się tego, co przyniesie mi 2016.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałaś ciekawy rok :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O też mam ten kubek ze starbucksa :DD
    hahaha
    Obserwujemy? Daj mi znać! :) >> http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku też bym chciała tak podróżować po państwach (:
    Miłej niedzieli (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. AAA I am in love with your style, thanks for sharing. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie mix'y zdjęć :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

•Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego blogowania.
•Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
•Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥ Odwiedzam♥