poniedziałek, 27 stycznia 2014

Tag: Winter ❉


         

  

Heej kochani ! ;* Tak jak widzicie po tytule będzie to Tag o Zimie ;) no to zaczynamy !


❉ Ulubiona świeca?

 Mam bardzo dużo świec,które mi się bardzo podobają ale jak mam wybrać to chyba wybiorę wiśniową <3

 

 Ulubiony produkt do ust?

Moim ulubionym produktem do ust jest miodzik owocowy z Oriflame

❉ Ulubiony napój? 

Herbata z cytrynką <3

 

❉ Ulubiony dodatek/ubranie?

 Oczywiście komin,czapka i rękawiczki <3

 

❉ Z czym kojarzy Ci się zima?

Z śniegiem,Świętami z mrozem :D 

 

❉ Ulubiony lakier do paznokci?

Hmm jest ich sporo ale takim ulubionym to chyba jest miętowy,granatowy,niebieski <3

 

 

❉ Lubisz tą porę roku? Dlaczego?

Lubię a chyba dlatego że na dworze jest biało

Tutaj parę zdjęć z dzisiejszego spaceru *.*

 

Hehe mój Pucuś <3

 

  Byłam też dzisiaj u Zuzy *.* i porobiłśmy sobie zdjęcia ;*

                                                           Dzięki ;* Olaa ;3

 

 

 


 

  

                                   

          

                                          

niedziela, 26 stycznia 2014

Logo ♥

 Jak myślicie które logo lepsze na pasek boczny? :) pisać w komentarzu ;*

  

                          



Sunday ♥

 Heej ;* Jak spędzacie niedziele? Ja całkiem fajniee porobiłam sobie dzisiaj zdjęcia ;) myślę że fajniee wyszły ;d chciałabym sobie jeszcze porobić na dworze ale nie mam z kim ;c jutro poniedziałek ;cc ale oby szybko zleciało w Piątek gramy mecz w ręczną,trzymajcie kciuki ;)





sobota, 25 stycznia 2014

Weekend ! ♥

Heey wszystkim ;* Jak Wam minął dzień? Mi bardzo fajnie :) nie dawno wróciłam od przyjaciółki Zuzy.Wojowałyśmy na śniegu,rzucałyśmy się śnieżkami i bawiłyśmy się z jej bratem Antosiem. *.* Potem poszłyśmy do mojego brata to się troche ogrzałyśmy i napiły herbatki :) Na dworze - 9 stopni Bardzo mi przykro że nie mam dla Was żadnych zdjęć z Dzisiejszego dnia tylko jedno takie zimy ponieważ nawet nie wziełam aparatu wyleciało mi to z głowy bo to tak szybko się dowiedziałam że jadę do niej ! Miały byś też jakieś moje zdjęcia robione dzisiaj alee nie miał mi kto zrobić bo miała przyjechać moja kuzynka ale nie mogła ;c ale może w przyszłym tygodniu coś będzie :)
             
              

środa, 22 stycznia 2014

Śnieg *.*

 Heej kochani ;* a więc u mnie już wczoraj spadł pierwszy śnieeg *.* :D bardzo lubię zimę ;) ale do czasu :D hahaha Tutaj zdjęciee robione teraz, niech jeszcze popada trochę do soboty to będą świetne zdjęcia :)


niedziela, 19 stycznia 2014

Gorąca Herbata ♥

Heej ! :) Jak tam u Was? Jutro do szkoły ;cc ale minie szybko. Ten post będzie taki trochę oo nadchodzącej zimie,bo na razie zimy nie widać.Za oknem paskudna pogoda ;c deszcz pada,zimno,na pewno każdy z nas w taką pogodę czy pada deszcz,czy śnieg albo jest mróz lubi sobie posiedzieć i wypić gorącą herbatę z cytrynką albo jakiś inny ciepły napój i zjeść jakieś ciastko czy coś.Ja bardzo lubię gorącą herbatę z cytryną,dzisiaj sobie taką zrobiłam,na dole będą zdjęcia.
 Herbata jest z cytryną a ciastko jest holenderskie z miodem i z Nutellą ♥ 






 

sobota, 18 stycznia 2014

Zasady zdrowego odżywiania ;)

  Cześć wszystkim ! ;) Jak widzicie mamy nowy wygląd bloga,myślę że się Wam podoba bo mi bardzo.  :) W tym poście mam dla Was zadady zdrowego odżywiania,w tym także ćwiczenia ! a więc zapraszam do czytania !
          Zasady zdrowego odżywiania,(w tym także ćwiczenia ). ! 
                           Jak zdrowo się odżywiać?
~ Jedz 
 - Owoce           



 - Warzywa


 - Jogurty 


 - ciemne pieczywo 

 - Sucharki 


~ Dużo napojów :
-Codziennie powinno się wypijać co najmniej 2 litry płynów. Najlepiej nadają się: woda mineralna, i niesłodzone soki owocowe.

~ Unikaj :
-Słodyczy
- Napoi gazowanych
- Makaronu
- Soli
   - Pij conajmniej 2 litry wody DZIENNIE
   - Staraj się nie jeść po 19
    
                                        Ćwiczenia : 
~ Brzuszki
~ Skłony
~ Podskoki 
~ Bieg w miejscu
~ Bieganie
~ Rozciąganie
~ Co dzienne ćwiczenia
~ Zaczynamy od głowy kończymy na stopach 
~ I wiele różnych ćwiczeń
 

środa, 15 stycznia 2014

 Heej wszystkim ! ;) Przepraszam Was że nic się tu nie działo ale tak szczerze to nie miałam za bardzo czasu i siły ;c dużo nauki i wystawianie ocen, i dzisiaj 2 sprawdziany z matematyki i z Informatyki i na dodatek straszna chrypaa ;c ale jakoś się przeżyje juz zaraz znowu weekend :) Hahaha dzisiaj był fajny dzień nie dawno wróciłam ze szkoł grałyśmy z przyjaciółkami w butelkę haha :D nie mam dla Was żadnych zdjęć bo nawet nie miałam czasu robic !
                           
                                   Serdecznie pozdrawiam Olaa ;3

niedziela, 12 stycznia 2014

WOŚP ♥

Cześć  ;* ja nie dawno wróciłam z WOŚP miałam wstać o 6 rano a zaspałam jeszcze ;d budzik mi nie zadzwonił -,- hahaha obudziła mnie mama i takie coś : Ola a ty nie miałaś wstać o 6 ? hahahaha a ja coo? a która jest? a mama no za 20 7 O.o :D i szybko się musiałam zebrać i heja, najpierw chodziliśmy z puszką,na dole będą zdjęcia ;d a potem byliśmy na sali.Przed chwilą oglądałam Bednarka na WOŚP <33 :* ♥♥ jutro do szkoły ;cc niestety -,- ale przeżyjemy jakoś ;d
                      
                                                    A tu ja z moją Przyjaciółką Ola ♥ było ziimno ;c
 
                                                                    Ja z Angeliką ♥
                                            Hahahah a tu my 3 w wozie strażackim ;d ♥

sobota, 11 stycznia 2014

  Heej kochani ! ;* przepraszam że dopiero teraz ale nie dawno wróciłam, najpierw byłam na pływali <3 a potem na zebraniu z WOŚP bo z przyjaciółkami jesteśmy wolontariuszkami i musimy jutro być już o 7 pod kościołem ;cc damy rade ;d i po zebraniu poszłyśmy na spacer,odprowadziłyśmy przyjaciółke,porobiłyśmy sobie fotki :D <3 tylko kurde nie wyrazne ;c ale nie ważne jak,ważne z kim prawda? <3 tutaj dodam zdjęcia pływalni i nasze :) jutro pewnie nie będę mieć czasu żeby dodać jakiegoś posta bo już o 7 jade potem nie wiem do której będę i o 16 znowu muszę być na WOŚP i do wieczora !

                                                                Pływalnia <3
                                                      Myy <33 zdjęcie nie wyrazne ;cc

piątek, 10 stycznia 2014

Piąteeek *.*

                                                                      Heej :*
Hejo ;d dzisiaj Piąteek <33 Co porabiacie? ja właśnie wróciłam ze szkoły i próbowałam zrobić zdjęcia ale mi aparat nawalił ;cc więć nie pokaże wam jak byłam dzisiaj ubrana ale moge to opisac jakoś ;d
-Miałam sweterek w granatowo-żółte paski
-Czarne leginsy z H&M ;)
Nie mam zdjęc ;c ale zrozumiecie mnie :)
a i mam taki czarny plecak z Pumy ;)



czwartek, 9 stycznia 2014

Heej kochani ;* dzisiaj się pouczyłam na sprawdzian bo mam jutro i pod wieczór postanowiłam że po robie sobie zdjęcia ;) zrobiłam ich dużo ale tylko te mi się najbardziej podobały. W połowie lutego mamy feriee <33 *.* już się nie moge doczekać bo lecę do Anglii <3 to napewno się jakieś zdjęcia się znajdą.Aha i jeszcze jedno taka jedna dziewczyna nie będę pisała jaka napisała mi na priv że chce posta jak będę jutro ubrana do szkoły a więc dodam jutro takiego posta ze zdjęciami na jej życzenie :) i chyba na dziś to tyle too do jutraa <3 Dobranoc :*



Co robicie?

 Hej wszystkim :) co robicie? ja nie dawno wróciłam ze szkoły ;p pisaliśmy dzisiaj sprawdzian próbny.Teraz się ucze na sprawdzian z Polaka i Niemca dodam coś potem ;) papapappa ;*

środa, 8 stycznia 2014

;)

 Macie pare fotek z dzisiaj ;) ;**
  


Wyniki !!

                                               Ogłoszenie Wyników !!
 Hejj :) postanowiłam że koniec konkursu odbędzie się dzisiaj-teraz ;d a więc konkurs wygrywaa !! 
Kajaa :) tutaj jest jej link do bloga ;d  http://kajaaxx.blogspot.com/  gratuluję :* <33
                                                             Nagroda : !
                          -obserwacja i komentowanie przez tydzień jego bloga .
         - baner ze zdjęciem i z linkiem do jego  bloga na pasku bocznym przez 2 tygodnie.

wtorek, 7 stycznia 2014

Hejo ;d Jak u Was już po szkole? ja przed chwilą wróciłam teraz robie zadanie a zaraz uczę się na sprawdzian ! Zapraszam do brania udziału w konkursie
                        

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Konkurs ;)

                                                  KONKURS ! !                     
                                                  A o to co musicie zrobić : ! 
                                         ~  Publicznie zaobserwować mój blog.
                             ~  Napisać swoje imię oraz dać linka do Waszego bloga 
                       ~  Dodać Baner podany niżej na pasek boczny na swoim blogu .

                                                            Nagroda : !
                          -obserwacja i komentowanie przez tydzień waszego bloga .
         - baner ze zdjęciem i z linkiem do Waszego bloga na pasku bocznym przez 2 tygodnie.  


    Osoba która pierwsza wszystko zrobi zostaje nagrodzona !                                 
                     Wszystko będzie sprawdzane !!!                                         Wyniki w Czwartek 09.01.2014 r

                                                           BANER ! !  

Ubrania na taką pogodę :)

                    Jak się ubieram na taką pogodę jak teraz !.
Nie ma takiego strasznego mrozu,ale na dworze jest zimnoo.Pokaże Wam jak się ubieram na taką pogodę.

                                                     Ubieram ciepłe swetry 
              

     Kurtkę mam taką na narty i też chodzę w płszczyku,ale nie mam zdjęć będziecie wiedziec jaką.

                                Do tej pory chodziłam w takich butach ale teraz przeszłam na te 
                                     Chodziłam w takich                                                                           
                                                           Przeszłam na te Emu są bardzo ciepłe ;d
Komina nie mogłam znaleść ale mam coś podobnego do tego.

Czapki mam dwie i na razie w żadnej nie chodzę ale zaczne ;d

                                               Mam cos podobnego do tej tylko inny kolor ;d


                    Rękawiczki mam takie bez palców i normalne fioletowe ;)


To tyle ;d myśle że się spodobało :)
                                      Olaa ;3

Kaktus *.*

                                                                Hejj wszystkim ;)
Za oknem słoneczko świeci ;) ja się zbieram do kościoła,paczcie jakiego sobie kaktusa kupiłam w Castoramie ;d


 

niedziela, 5 stycznia 2014

Sposoby na naukę !

                                       Moje sposoby na naukę !

Właśnie znalazłam chwilkę czasu żeby napisać ten post :) w tym poście będę opisywała moje sposoby na naukę :) 

  ~kolorowe notatki 
 Bardzo lubię sobie podkreślać wszystkie notatki - (ważne informacje itp.) robie kolorowe ramki,ważne informacje pojęcia pisze dużymi literami wtedy bardziej są widoczne i szybko je zapamiętuje :)
 Takimi zakreślaczami podkreślam wszystkie informacje, są bardzo dobre polecam :)

   
   ~  Ważne informacje 
Bardzo często zapisuje sobie na takich kolorowych karteczkach biurowych  ważne informację tzn. sprawdziany,kartkówki itp,itd i przylepiam na ściane przy biurku,wtedy pacze i widzę kiedy mam jakiś sprawdzian czy coś :)


  ~ Zagadnienia do sprawdzianu
Gdy mam jakiś sprawdzian dostajemy zagadnienia albo sama je sobie piszę,zawsze muszę sobie napisać odpowiedzi do nich i podkreślam je zakreślaczami wtedy mam wszystko na kartce i wiem co się mam nauczyć i co jest najważniejsze :) 

 ~ Kalendarz
Zapisuje sobie w kalendarzu-notesie daty sprawdzianów,kartkówek wtedy tylko sobie zajrze i nie zapomnę że jest jakiś sprawdzian :)


 ~ Przerwa
Gdy się uczę muszę sobie zrobić krótką przerwę 10-15 minutową żeby się przewietrzyć na dworze i pooddychać świeżym powietrzem to mi dobrze robi :)

 ~ Porządek na biurku
 Zawsze kiedy się ucze muszę mieć porządek na biurku.Nie mogę się uczyć w bałaganie to mnie rozprasza i myśle o tym, musze także mieć dużo miejsa wtedy wszystkie zeszyty kartki itp normalnie położe na biurku i nie muszą się zaginać :)
 
 ~ Napój 
Nie wiem dlaczego ale zawsze kiedy się ucze chce mi się pić :D wtedy przyszykuję sobie już wcześniej kiedy zaczynam się uczyć zeby potem w trakcie nauki nie myśleć o piciu.Najlepszym dla mnie napojem jest sok :) 

To już tyle :) te wszystkie sposoby są już przetestowane prze zemnie i działają na mnie :) trochę tego dużo :D a ja wracam do nauki papapa ;*